Tailsweep topp

Monday 4 July 2011

bröllopsyra

Helgen som gick bjöd verkligen på många fina bröllop. Här kommer några bilder från min stora dag för snart två år sedan.


Jag hade utsläppt hår och slöja med vacker spets i kyrkan. Sedan när gästerna transporterade sig till festlokalen så sattes håret upp på mig av världens bästa frisör, Anna ForslundBjörn Axén. Det tog cirka femton minuter, och resultatet kan ni se under min profil i högra marginalen på sidan. Massor av stora "buskiga" rosor och ranunkel.

pics: Anna Roström, smallpigart

Min bukett som bestod av rosor och ranunkel i olika toner av rosa och vitt. Såg ni Kate Moss' lilla söta bukett, om inte kan ni titta här.

1 comment:

  1. Så fin bukett du hade, jag gifte mig i Afrika och försökte bestämma blommorna här hemifrån innan- blev ju inte exakt som jag ville ha....Kate Moss bukett var ju supersöt! Kram Johanna

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.