Tailsweep topp

Friday 15 July 2011

brunt och svart

Oj, vad jag hastat runt idag. Kikar in här och bjuder på några bilder från Boligmagasinet som jag köpte idag, men bara snabbt bläddrat igenom. Jag tycker de har kombinerat brunt och svart så fint i det här danska sommarhuset. På en vit bas givetvis. Varmt och svalt, på samma gång. Perfekt.

Snygga bruna stolar, och mina favoritkrukor, vanliga bruna billiga terrakotta. Jag har sådana i barnens rum, och tycker att de ger liv till rummet. De får gärna vara i lite dåligt skick, ännu bättre :)

pics: Tia Borgsmidt
Snyggt, snyggt. Jag gjorde förresten ett budgetfynd idag, i mitt tycke. Jag ska försöka få till en bild ikväll, så jag kan visa.

1 comment:

  1. Håller med- de får gärna vara i lite dåligt skick;) Kram johanna

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.