Tailsweep topp

Saturday 9 July 2011

finaste kuddarna

pics: via Sköna hem
Jag är ingen kuddtjej, vilket många av er andra verkar vara ;) Kanske bygger det på erfarenhet, nämligen impulsköpskuddarna som sedan ligger i garderober och skräpar. Numera bidar jag min tid, och tänker lääänge innan jag slår till. Så min kuddsamling är fortfarande under uppbyggnad. Helt klart är mina favoriter Soul of Himlas linnekuddar. När jag såg bilden av Julias vita drömmars sovrum i senaste Sköna hem, bekräftades det. Och nu slår jag nog snart till på några till, i färgen Winter till mitt sovrum.
Soul of Himlas linnekudde i färgen Mist
De andra kuddarna som fått klartecken hos mig är annars Day's vita med små speglar och silverdetaljer. Jag lurar också på en med stora speglar och snäckor (happy hippie) Jag är ju en snäcktjej! :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.