Tailsweep topp

Sunday 31 July 2011

tavla till junk

Jag har en liten bit vägg i köket där jag egentligen hade tänkt mig en anslagstavla, men jag har insett att jag behöver någonstans att stoppa allt krafs som alltid ligger på köksbordet när man ska duka. Visst är det irriterande!? Jag har länge haft ett gott öga till fina Uten Silo på bilden ovan. (Och ett liknande litet arbetsbord med raka ben skulle jag gärna hitta billigt på loppis).

Men när jag för nån vecka sen besökte House Doctors butik i PUB-huset såg jag att de har en liknande väggförvaring i aluminium. Den skulle passa så mycket bättre i mitt kök, till min gamla kära skolklocka som jag visade häromdagen. Nu när jag dessutom såg den på fina bloggen Stil Inredning & Design tror jag att jag har bestämt mig. Visst är den fin!!

1 comment:

  1. Jag håller helt med, den vita är praktisk, men den i aluminium är praktisk och skitsnygg! Kram J

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.