Tailsweep topp

Sunday 3 July 2011

wild animals

I det här vackra danska hemmet bor en estet och en storviltsjägare, samt två små busiga pojkar. Familjen har lyckats förena sina olika intressen utan att ge avkall på estetiken. Jag tycker hallen med elefanten är så fin.

En Eilersen och favvo-lampan Bestlite är aldrig fel.

Jag tycker om det här stora pampiga bruna skåpet som kontrast mot allt det vita. Jag gillar inte när det blir för mycket vitt. Såg precis den här fina hyllan hos Julias vita drömmar. Det vore inte alls samma sak om den var vit, tycker jag. Den citrongula pallen blev jag lite sugen på också..

pics: Femina.dk
Hemmet är fullt med vackra originaldetaljer. 

4 comments:

  1. I love that first picture! I came over from Bodie and Fou where I saw your comment ;)
    desiree

    ReplyDelete
  2. Härligt hem med mycket detaljer! Ha det fint. kram Johanna

    ReplyDelete
  3. I know, that first picture.. That is picture love, big time.

    Ulrika

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.