Tailsweep topp

Thursday 4 August 2011

min käraste ägodel

På vår byrå i sovrummet står den här fina kängurun av Lisa Larsson. Jag tror att det är min allra käraste ägodel. Min mamma fick den i samband med min födsel, och jag började tidigt försöka tjata mig till den. Först var det "när du får barn ska du få den", men sedan ändrades det till "den av er barn som får barn först får den". Så, när vår äldsta dotter föddes för två och ett halvt år sen, fick den äntligen flytta in hos oss. Och som jag älskar den.

7 comments:

  1. Så fin! Roligt med en historia bakom också. Och så gillar jag dina fotografier.

    ReplyDelete
  2. for en vakker trefigur! Herlig kenguru! ;)
    Kan godt forstå at den er en favoritt!

    ps... sleng deg med på gi-bort hos meg om du vil!
    Egendesignede woolpeace bracelets! ;)

    klem fra meg!

    ReplyDelete
  3. Gud jag blev helt kär nu- lyckliga du!!!! Kram J

    ReplyDelete
  4. WOW, den är verkligen speciell och ur snygg. Min dröm är den tavlan som står bakom. Jag älskar allt hon skriver och gör.

    Önskar dig en fin kväll!
    kram CC

    ReplyDelete
  5. Åh så fin! Fin historia bakom också :)

    ReplyDelete
  6. Verkligen ur söt. Visst är det väl härligt att omge sig av lite saker som har en historia blandat med allt det nya.

    ReplyDelete
  7. Tack för alla fina kommentarer! Det gör mig glad :)
    /Ulrika

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.