Tailsweep topp

Sunday 18 September 2011

nära naturen


 Det här ljusa och vackra hemmet tillhör kvinnan bakom det framgångsrika danska inredningsföretaget Nordal, Signe Nordal. Lägg märke till det underbara cementgolvet och skulle jag välja ny bänkskiva till köket skulle det kanske bli vit corian, som hemma hos Signe. Men det som tilltalar mig allra mest är det luftiga sovrummet med direkt access till en alldeles underbar trädgård. Även om jag älskar stan, så är det en trädgård jag skulle uppskatta allra mest med att bo i hus. Att kliva upp och ta på sig morgonrocken och gå rakt ut i "haven".

via Femina.dk

7 comments:

  1. I love these pictures!!!!
    Hugs Tanja

    ReplyDelete
  2. Vilken fin blogg! Är glad att jag hittade hit.

    Helen

    ReplyDelete
  3. Vilket underbart hem! Älskar allt med det :-)

    Ha en fin Måndag!
    Kram Elina

    ReplyDelete
  4. Jeg har tittet i gjennom bloggen din. Utrolig fine bilder og masse inspirasjon :)

    ReplyDelete
  5. vilken härlig inspirerande blogg du har! jag lånade några bilder o länkade till dig, hoppas det var OK :)

    Kram

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.