Tailsweep topp

Tuesday 27 September 2011

the perfect home

pics:  Femina.dk found via here

Åååå vad fint det här danska hemmet är! Egentligen rätt vanliga inredningsdetaljer (Kartell, Tolomeo, Arne Jacobsen, Georg Jensen och Kubus) men själva våningen är ju fantastisk! Plus att den sparsmakade inredningen framhäver just detaljerna. Gillar färgsättningen skarpt, fina målade grå kulörer med mjukt rosa toner i blommorna. Vilket drömkök, såå fint. Dessa bilder åker rakt in i inspirationsmappen och lär stanna där, väldigt länge. (Ääälskar bilden med de gamla dörrarna, renhornet och blommorna).

6 comments:

  1. Verkligen ett smakfullt hem, stilrent och fräscht!!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    ReplyDelete
  2. Jepp! Håller med! Tänkte faktiskt på dig när jag såg det här - t o m blommorna är på plats. :)Fiiint. Kram

    ReplyDelete
  3. WOW, helt i min strama smak!!!! Men jag tror jag dör så snyggt. Jag har bestämt mig nu. Jag flyttar in:)

    kram CC

    ReplyDelete
  4. WOW!!!! Där villl jag bo! NU! Verkligen toksnyggt, tack för inspirationen. :)

    Stort tack också för dina fina ord om moodboarden. Det gjorde mig verkligen glad! Jag ser också att du länkade, gulliga du! Tack!

    Ha en fin dag!
    Kram Maria

    ReplyDelete
  5. thanks for the lovely comments on the interior, it made Jessica's day lots of love to all the swedes

    Theis at Jessicavedel.com

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.