Tailsweep topp

Thursday 8 November 2012

my bedroom


Här blir det återanvändning av bilder till Fabrikens torsdagstema, som är sovrum. Vårt sovrum går helt i vitt och känns svalt och vilsamt. Vi har en enkel vit sänggavel, och med jämna mellanrum får jag för mig att det vore fint att måla väggen bakom för att framhäva den mer. Färgerna det står mellan är mörkgrått och svagt rosa. Om du liksom jag, är inne på att måla om så kan du kika in här.

pics: seventeendoors

Vi har två par höga fönster i sovrummet. så det är verkligen ett ljust rum. I fönstren hänger ett par svagt blå längder i tunt siden som jag köpt under en resa i Asien, (som ni skymtar här ovan i bakgrunden). I taket hänger Jonas Bohlins Liv, som jag tycker är ljuvlig i ett sovrum. Här inne sover jag gott!



 

4 comments:

  1. Jag förstår att du sover gott. Önskar jag också hade en Liv.

    ReplyDelete
  2. Nice. I would like to see more...

    ReplyDelete
  3. ert sovrum är verkligen super fint. väldigt rogivande.
    kram och trevlig helg. u

    ReplyDelete
  4. Underbart! Och det där armbandet.... me like!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.