Tailsweep topp

Sunday 4 November 2012

sunday pic -

@seventeendoors

Kikar in här med ett litet bidrag till Fabrikens söndagsbild. Det finns fördelar med att driva en blogg, som igår då min snälla mamma som är en trogen läsare av bloggen, gillade Soul of Maias askar lika mycket som jag och ville ge mig en i present!:-) Det är alltså där på det kinesiska skåpet på bilden som jag tänkte ha en. Vad tror ni, visst skulle det vara snyggt!?  

Glad blev jag också över att Simplicity - en av Sveriges största inredningsbloggar - tipsar om seventeendoors i sitt "frågor & svar" idag. Ibland tappar man lusten att blogga, och lite cred från en blogg man själv följer och gillar, ger definitivt kraft till nya inlägg! Tusen tack Jannice!


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.