Tailsweep topp

Tuesday 4 December 2012

sågverket


En av mina favoriter på Instagram är @fahlendavid, som lämnat Stockholm och flyttat upp till Norrland, där han tillsammans med en kompanjon startat Sågverket - möten rum och kök. Via instagram har man kunnat följa renoveringen, och det blir så fiiint!


På landet har vi vanliga 15x15 kakel i två rader. Jag vill kakla upp till taket, och har funderat på om vi istället ska sätta kaklet i förband. Inget snack om saken längre. Precis den här känslan vill jag ha!


 Att lämna storstan för att bli entreprenörer i Norrland är imponerande, och glöm in att gå in på Sågverkets hemsida och tryck "like"!
 
Fin tisdag alla!
 

5 comments:

  1. Och nu ångrar jag att jag inte beställde skåpsluckorna i svart till nya huset. Det har stått och vägt fram och tillbaka mellan vitt och svart och jag landade i att vitt ändå var säkrast. Men nu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja snyggt som tusan med svart, och med helkaklat i vitt så blir det ju ljust ändå.. Men vitt är alltid vitt! :-)
      När får vi se en glimt från nya huset? Måste vara något alldeles i särklass, då ni lämnade ett drömhus i mina ögon!!
      Kram

      Delete
  2. Nej men sluta vilket fantastiskt ställe! Mailat en bokning redan :) Tack för tips!!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.