Tailsweep topp

Saturday 16 February 2013

simply beautiful

pic: Martin Cederblad via Simplicity

Senaste numret av Sköna hem (3/2013) bjuder på en helt underbar våning som inspirerar mig massor. Ibland känner jag mig lite "tantig" i min stil, bland alla minimalistiska bloggare, men när jag ser bilderna från det här hemmet känner jag att det här är "jag". Jag älskar ju kombinationen av sekelskifte och modern inredning. Det här går dessutom helt i min färgskala, det vill säga mjuka naturliga färger.

Ni har väl förresten inte missat att fina bloggen Simplicity har flyttat över till Sköna hem!? Och Jannice som driver Simplicity bjuder på en analys enligt feng shui av just det här hemmet. Missa inte!

Nu är vi friska och tillbaks på banan i vår familj. Storasyster är redan på plats på sin gympa, medan jag och lillasyster har egentid i pyjamas. Ha en fin lördag!

 

1 comment:

  1. Håller med, perfekt förutom blomman på kakelugnen som stör mitt öga.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.