Tailsweep topp

Sunday 17 March 2013

sunday pic

pics: @seventeendoors

Jag har länge tänkt att jag skulle vilja ha en vintage-stol att slänga kläder på i sovrummet, och när jag såg den här på en nätauktion häromdagen slängde jag in ett bud - och vann! Nu är den på plats, och den är så nätt och fin. Visserligen skulle den ha gjort sig ännu bättre till ett vitoljat golv, men jag tycker den funkar till det bruna också. Lite boho-chic, sådär. Den får bli mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild. Fin kväll alla!


14 comments:

  1. Underbar stol, vilken tur du hade.
    Kram Lisa

    ReplyDelete
  2. Så snygg! Grattis till fyndet! Anita

    ReplyDelete
  3. Vad roligt att du blev med stol, att du nådde i hamn med den målbild du sett. Härligt!

    Ha det gott

    ReplyDelete
  4. Jätte, jätte fin! grattis!!

    ReplyDelete
  5. Snygg - grattis till fyndet! :-)

    ReplyDelete
  6. Som ett smycke! Så fin!
    Nyfiken på vad shoppingpåsarna innehöll;)
    /A

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja, det är klart jag ska visa vad påsarna innehöll!
      Och vad kul att du gillar stolen.

      Delete
  7. Så vackert! Vad kallas den stilen/stolen? Hos vilken auktionsfirma hittade du den? Har letat i evigheter efter liknande!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.