Tailsweep topp

Sunday 5 May 2013

sunday pics


Veckan slutade med sjuka barn och jag passade på att flytta runt lite saker här hemma. Upp på byrån i sovrummet åkte min nya favorit, thai basil. Det här exemplaret var faktiskt det "skraltigaste" blomsterbutiken hade men jag föll för den vackra böjda formen. 

pics: seventeendoors

Mina nya sneakers från & Other Stories står och väntar på att få invigas på New Yorks gator nästa helg! Om det bli tyst här, så vet ni alltså varför. Ni kan ju alltid hänga med på instagram (@seventeendoors), dock.

Jag passar på att önska er en fin ny vecka också!



4 comments:

  1. Ah! Tenker du gleder deg:) new york i mai må være fantastisk!
    fine bilder en tidlig mandag morgen:)
    ønsker deg en fin dag:)
    klem nina

    ReplyDelete
  2. Jättefint. Stod faktiskt just idag och fingrade på en sådan där kruka i återvunnet gummi. Dom är så läckra. Problemet för mig är att jag är totalt hopplös på att hålla liv i växter. Myrten tex. Dom dör som flugor hemma hos mig. Får gå över till kaktusar tror jag :D
    Ha en fin kväll.

    ReplyDelete
  3. Hello my family member! I want to say that this article is amazing, nice
    written and include approximately all vital infos. I'd like to see extra
    posts like this .

    Feel free to surf to my homepage virtual office space San Francisco

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.