Tailsweep topp

Saturday 23 November 2013

dream bag


Nu behöver jag lite hjälp igen.. Försöker bestämma mig för vilken färg jag gillar bäst..


Mina "favoritfärger" representerade på en väska! Kan det bli bättre!? :)


Men själva grejen med den här väskan kan jag tycka är att den ska vara i färg.
Grön är "min" färg, men vågar jag..


Blått är lite lättare, passar ju alltid tid jeansen..

all pics via my pinterest

Den vinröda är såå snygg, men jag och rött.. Jag vet inte..?

Please help me, which colour looks the best, do you think?
 
 

11 comments:

  1. Den gröna är riktigt fin, men jag röstar nog på den grå-svarta. Supersnygg! Fast oavsett vilken du väljer så kan det inte bli fel ;)
    Ha en mysig kväll!

    ReplyDelete
  2. Hvad hedder tasken? Den er fin. :)

    ReplyDelete
  3. Så klart du vågar välja en i färg! Det man dock kan fråga sig är om man tycker att det är värt att betala runt 200 EUR (kommer inte ihåg exakt pris) extra för en specifik färg eftersom de kostar olika beroende på vilken färg man väljer. Ser man till färgerna ovan så tycker jag bäst om den svarta.

    ReplyDelete
  4. Jag tänker lägga beslag på en vinröd. Såå fin. Men svart är ju alltid klassiskt, men lite trist. Fast en Goyard är ju aldrog trist. Aldrig i livet trist! :)

    ReplyDelete
  5. Asså jag är ju svag för den grå. Tycker den är tidlös och tror inte att du skulle tröttna på den i första taget.

    ReplyDelete
  6. bild nr 1! Definitivt om jag får bestämma.

    ReplyDelete
  7. TACK för att ni tyckt till! Jag har nästan bestämt mig :)

    ReplyDelete
  8. Kom igen, viiisa!! Nu vill vi se vilken du valde!! Grattis lucky ittle you!!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.