Tailsweep topp

Friday 28 March 2014

chez tant johanna


Jag såg på Alvhems instagram att en av mina favoritbloggare, Tant Johanna, säljer sin nyinredda lägenhet i Göteborg. Johanna Bradford lämnar ingenting åt slumpen, och här kan man njuta av massor av fina detaljer.

 
Den här bilden  kommer att bli en klassiker i inredningsvärlden, liksom bilden på de blå dubbeldörrarna i Johannas förra lägenhet. Jag älskar den slitna skänken! Notera också menyerna från favoritrestaurangerna på väggen. Kul idé.
 

Underbart bord med udda stolar. Och utsikten!


Romantiskt sovrum med skön grön nyans på väggen.

pics: via Alvhem

På tal om att jag älskar hallbilder, den här var helt i min smak!
 
Kika in här så kan ni se fler bilder, och det här lär bli veckans mest ombloggade hem!
 
 
This is the lovely home of blogger Johanna Bradford, whose apartment is up for sale, and you can check out more of it here.





No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.