Tailsweep topp

Sunday 2 March 2014

new iphone covers


Ni vet ju att jag gillar trärena inslag i inredningen, så det kanske inte kommer som en överraskning att mina nya iphone covers är gjorda av valnöt och bambuträ (och det gamla var "carraramarmor":). De var så fina med olika prints och träslag att jag kunde inte bestämma mig, så det blev faktiskt ett par stycken - med mandala-tryck! 

 
Det ljusare är nog min favorit.



 

Nu har jag invigt mina nya väldigt rosa löpskor med ett varv i Hagaparken. Direkt från Tyskland och ni hittar dem här (när jag ändå är i farten och tipsar).
 
 
 

4 comments:

  1. Jättefina! Kul med lite annorlunda skal.
    Kram Jannike

    ReplyDelete
  2. Helt underbara, kul med nåt som avviker från det gamla vanliga! //kram maria

    ReplyDelete
  3. Galet fina! Carraramarmorn stod på inköpslistan, men har nog ändrat mig nu! :) kram o fin ny vecka till dig!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.