Tailsweep topp

Tuesday 17 June 2014

essentials for my trip


Den här gången har jag bestämt mig! Jag ska resa lätt. Här har ni basen i min väska denna gång: Boyfriend jeans (gamla som gatan från Filippa k), sidenshorts från hm, tröj/kofta från Rodebjer (nytt reafynd), solglasögon (Céline), sarong (Zara från förra året) flip flops i skinn (& Other stories förra året), några danska magasin, en ögonbindel (man vet ju aldrig om det går att mörklägga), en bunt pocketböcker ("Vi kom över havet", "Kanada" och "Egenmäktigt förfarande"), hörlurar och en blått doftljus med namnet "Atlantic" från Gant. Vart jag ska? Till en grekisk liten ö i Cykladerna.

pics: seventeendoors

Sådär, en doft av fikon, lite handkräm och solskydd också. Bikinin har jag inte hittat ännu, men annars ska jag väl klara mig ganska bra med det här!? 


8 comments:

  1. Härligt! Trevlig resa! Önskar jag också hade talangen att packa lätt! ;) Ser ut som ett bra val!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack för det! Vi får se om det slinker ner lite mer, dock. Blir nog så. Tyvärr. :)

      Delete
  2. Snyggt! Mååååste lära mig det där. Resa lätt...... Suck!!! :) Ha en underbar resa! Kramar

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAck, ja det ska bli underbart! Fin midsommar Pella! kram
      p.s. var ju väldigt imponerad av din lilla väska i Göteborg...

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Härliga prylar, ha en underbar semester!

    ReplyDelete
  4. You're going to pay as we keep going down the list
    we go higher on the interest rate because I already know that I'm going to show you right now, we live in Northern California.

    Making an earnest accident lawyer money deposit on a home only to
    find that person with that situation that needs to sell their property which is almost everybody in the MLS.
    If you want to go over an example here of the move-up buyers are in this category of one
    month's supply of inventory is an even or normal market.


    Also visit my web site: child support lawyers ()

    ReplyDelete
  5. Hi there, There's no doubt that your site
    could possibly be having web browser compatibility issues.
    When I look at your web site in Safari, it looks fine however when opening in Internet Explorer, it
    has some overlapping issues. I just wanted to give you a quick heads up!
    Besides that, fantastic blog!

    my page :: cosmetic surgery negligence

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.